Valea Doftanei, barajul Paltinu'

luni, 11 iunie 2012













18 opinii:

pandhora spunea...

am fost la Paltinu la inceputul toamnei cand culorile sunt blande si calde...
vara e atat de verde in fotografiile tale :)

andreiraduM spunea...

:)
Sarut'mana, Pabdhora!
Am petrecut un vikend prelungit acolo si mi-am incarcat bateriile atat de tare incat m-as duce si pe jos inapoi!
:)
E minunata zona, mai ales cea care nu este atat de "civilizata".
Ma gandesc insa, cu groaza, daca mioriticii nostri guvernanti nu vor lua masuri urgente si foarte severe, la faptul ca intr-un deceniu nu vom mai avea paduri!
Se defriseaza masiv.
:(

RobertN spunea...

Ma bucur ca ai avut un timp bun, pozele sunt frumoase. O saptamana cat mai buna iti doresc!

andreiraduM spunea...

Robert, te salut!
Da, vremea a fost minunata. Nu as fi plecat de acolo nici in ruptul capului, insa obligatiile sociale isi spun cuvantul.
:(
Multumesc frumos, si tu sa ai o saptamana precum ti-o doresti.

Nima spunea...

>:D< Imi place locul si ce a facut timpul din el ...
:))) Atentie perversa ce am !...In penultima , ploaia, a sculptat ...lygamul zonei ( hmmm...scuze !..gandac ce sunt !...dar nu pe un pres asa de frumos ! )

INCERTITUDINI spunea...

Albastru și verde, piatră și apă, viața și nesfârșitul, toate într-un buchet de fotografii!
Spui că te-ai întoarce pe jos?
Doamne, ce frumos!
știi, ar mai fi ceva- de câte ori vin pe la tine, din codița cursorului , se revarsă o ploaie de cocori..
Magicianule!

C.L.M. spunea...

awww, aia e o capusa???

alessia spunea...

Mmmm, eşti de invidiat! :)
SUPERB loc, superb timp!
Pozele, gata, îs furate, NA!
:)
Dacă reuşeam să-ţi fur şi o baterie, bineee mai era!
:))

O săptămână doldora de BUCURIE, Zâmbet de Soare!

andreiraduM spunea...

:)
alessia, sarut'mana!
:)
Chiar ca. Acum, intre betoane, ma invidiez pe mine insumi.
:)
Dap. Superbe locuri si superb timp.
Sa fie saptamana minunata tuturor. Si, poate, mai reusim sa evadam dintre betoane.
:)
Pup cu drag.

andreiraduM spunea...

:)
CLM, nope, nu e o capusa. E un gandacel curajos si curios.
:)

andreiraduM spunea...

Gina< sarut'mana. Bucurie sa te revad.
Asa am zis si eu: "Doamne, ce frumos". Nu mai voiam sa se sfarseasca ziua, noaptea...

:)
Stiu. Curosul l-am transformat in pasari. :)
Nu eu sunt magicianul, ci cel ce le-a "creat".
:)

andreiraduM spunea...

Nima, sarut'mana.
:)
Ce a facut timpul din el?!
Hm... pai nu a facur exact tot ce a dorit el, pentru ca au intervenit si oamenii.
:)
Ce e aia lygamul?!

Scorchfield spunea...

ce căderi, ce priveliști, absența câmpii... apropierea muntelui, apa la zăgaz în stâncă!

Administrator spunea...

Superbe imagini !

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Andrei!
Sunt minunate pozele tale!
O zi excelentă îți doresc!

Anonim spunea...

Foarte frumos. Şi nu ai pescuit?:)
Am trecut sa te salut Andrei,mai vorbim, numai bine man!

Mona spunea...

Cred ca a fost o vacanta pe cinste! superbe imagini! si ce dor de duca ma apuca!!!!

Dan spunea...

Acum mai putin de doua luni eram si eu acolo. Când o sa ajung cu foto-povestea mea acolo, o sa pun si eu o poza.

Trimiteți un comentariu

îndrăzneşte!

 

Blog Archive