Fil(l)me... Birdsong 2012

marți, 10 aprilie 2012


 

— Domnule, suntem infanteristi. Noi nu mergem sub pamant.
— Wraysford, oamenii astia pun mine sub transeele nemtilor. Daca nemtalaii ii aud, vor sapa sa ajunga la ei. Au nevoie de protectie.
 
— Incearca sa spui asta oamenilor mei care au solda de un shilling pe zi, domnule.
— Ti-e frica locotenente?
— Nu domnule.
Improspateaza-le memoria sobolanilor tai cu notiunile de baza ale luptei si poate ma voi razgandi.







— E foarte frumos aici
— Da. Si totusi e atata mizerie imprejur. Duc paine muncitorilor. Asta faceam cand m-ai vazut pe strada Garii. Copiii mor de foame. Sotul meu nu ar fi de acord.






— Stephen nu intelege familia... Importanta familiei. Si asta...pentru ca el nu are. Desi nu va vorbi niciodata despre asta.
— Isabelle...
— Nu crede in copii.
— Nu am zis eu.
— In a avea copii...
— Nu cred in a aduce copii pe lume... Fara promisiunea de a ii apara, o constanta.
— Nu e toata lumea orfana, Stephen.

4 opinii:

alessia spunea...

Bine te-am regăsit, Zâmbet de Soare!
:)

Caut de zor filmul. Ca întotdeauna, prezentarea ta este pe cât de inspirată, pe atât de incitantă.
Sper să-l găsesc şi atunci mă voi întoarce cu impresii :)
Până atunci, să-ţi fie zilele înflorite de BUCURIE!

Administrator spunea...

:)
Bucurie, soare si verdeata si de la mine pentru amandoi !

Doru spunea...

Mulţumesc pentru recomandare!
Şi pentru cartea de la postarea anterioară!
Toate cele bune!

andreiraduM spunea...

:)
Hei, hei, frumosilor, chiparosilor!
Bucurie de revedere.
Alessia, sarut'mana!
:)
Merita vazut filmul. Nuante ale lumii sapiensilor suprinse foarte bine; nuante ale sufletului, pishicului uman.
Multam de gandurile bune. Ti le intorc insutit. Imbratisare maaare, rotunda, de gashca.

Mariaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, cum ar spune Paulie, sarut'mana!
Floricele de nu-ma-uita in par.
Multam gandurilor tale, ti le intorc cu drag si alatur si un pic de dor pe alocuri.
:)

Doru, te salut!
Ma bucur sa te revad. Mea culpa ca nu am mai trecut de ceva timp pe la tine.
Multumesc si eu de vizita. Fie-ti zilele pline de bucurie.

Trimiteți un comentariu

îndrăzneşte!

 

Blog Archive