Miercurea "FARA CUVINTE"

miercuri, 19 octombrie 2011

SOCANT!
Lumea in care traim ...
Explicati-mi voi ce se intampla cu oamenii,ca eu sunt socat.




(daca nu puteti viziona filmuletul, puteti accesa : fata nevazuta a lumii!)

30 opinii:

gaby_d spunea...

Cumplit!

Anonim spunea...

E înfiorător. N-am cuvinte... nu cred că poate cineva să dea un răspuns decent la întrebarea ta, după ce a vizionat filmul acesta.
Deja, mi-e rău.

Anonim spunea...

Cel mai crunt mi s-a părut momentul în care, după ce a lovit-o iniţial, şoferul camionului trece şi cu roţile din spate peste trupuşorul ei. Lent, dar bine, ca nu cumva să mai aibă vreo şansă să scape.
Dumnezeule Mare!!!!!!

andreiraduM spunea...

:(
Dap... si mie mi-e rau. Inca nu cred ca este adevarat.
Nu cred ca se poate intampla asa ceva.
Si oamenii aceia care trec pe langa ea... parca ar fi invizibila, parca ar fi un sac cu legume...
Doamne! Mie inca nu-mi vine sa cred ca este adevarat!

Sophie spunea...

:( off

Anonim spunea...

Asta ar fi singura explicaţie pentru indiferenţa tuturor: filmuleţul să fie un trucaj.

Sorin spunea...

Te salut Andrei !
Ieri l-am văzut şi eu şi m-a oripilat . Am încercat la viteze mici , cadru cu cadru şi nu pare trucată , păcat că nu înţeleg ce spune reporterul dar cred că este destul de clar din comportamentul părinţilor şi reportajul din spital.
E strigător la cer şi chiar mai sus , nu pot crede că poate există atâta indiferenţă .
Dacă este adevărat eu nu cred că s-a inventat pedeapsa de care sunt pasibili toţi.

Şi totuşi , mă ambiţionez să nu îl cred .

Sara spunea...

E imposibil! Atâția oameni nepăsători!... Foarte trist clipul... :(

Nima spunea...

~x( Socant !

Anonim spunea...

:(
hm..
SoriN, te salut!
Si eu incerc din rasputeri sa cred ca nu este adevarat, ca este doar o parte dintr-un film de groaza.
Nu-mi pot imagina o astfel de degradare umana (pe timp de pace), fata de un pui de om.
Nu am reusit sa-l vad de mai multe ori, pentru ca efectiv mi se facea rau.
Mi-este cu neputinta sa cred ca se poate intampla asa ceva.

Pai mei te salut!
hm...
Recunosc, inca nu am citit cartea domnului respectiv, doar am rasfoit-o.
Nu sunt de acord cu ideea conform careia "omul este defect".
Daca admit ideea aceasta, inseamna ca admit ca tot ceea ce exista pe pamant este defect, rau, daunator.
Si as avea destule argumente, fara sa ma chinui sa le strang.
De pilda: faptul ca fiecare specie supravietuieste hranindu-se cu alta specie (in unele cazuri, chiar cu specia din care face parte).
Paragraful scris de catre tine, cam tot la acest aspect se refera, insa folosind alte cuvinte...
Mi-e tare teama ca ne-am facut iluzii cu privire la "superioritatea"noastra fata de alte specii, ca mintea ne-a fugit de acasa si ca nu ne mai putem observa cu acuratete si obiectiv - pana la urma, in fiece zi a existentei noastre pe terra dovedim ca suntem niste biete animale care vor sa-si depaseasca conditia!
Iar pretentiile au depasit cu mult "limita".

sara, sarut'mana!
Ma iarta ca ai fost "obligata" sa vezi asa ceva.
Este terifiant, nu trist.
TERIFIANT!

*AR (goagalul iar imi joaca feste)

Administrator spunea...

Nu cred ca e real.
Cred ca face parte dintr-o campanie de sensibilizare a oamenilor, in vederea constientizarii gradului de dezumanizare care ne da tarcoale.

pandhora spunea...

nici sa scriu nu mai pot....
poate ca Maria are dreptate...prefer sa cred asta...
cat de lipsiti de suflet sa fie oamenii aia??nu a fost doar unul...treceau...se uitau...copilul tipa cred...cum...cum sa treci ca si cum ar fi un balot de paie...
m-as ascunde in padure se as putea...

alessia spunea...

Din nefericire, întâmplarea este cât se poate de adevărată, de reală. Se pare că şoferii celor două maşini au fost arestaţi. Dar trecătorii indiferenţi nu, desigur! Ei nu pot fi acuzaţi de nimic. Aşadar, pasivitatea, indiferenţa, dispariţia umanităţii din noi pare să se înscrie deja în...normalitate!

"Suntem nişte biete animale", Andrei?!
Ar fi bine să fie aşa! Pentru că în cadrul nici unei alte specii membrii acesteia nu se ucid decât în condiţii excepţionale.

Convingerea mea este aceea că, şi în acest caz, dezumanizarea, abrutizarea indivizilor cu pricina ţine tot de hipnotizarea produsă de Zeul Ban - "oamenii" din maşini alergau înnebuniţi de treburile lor producătoare de BANI, ceilalţi, trecătorii - la fel!
"Când Banul vorbeşte, spiritul tace..."

Andrei, noi şi sincronicităţile noastre!:)...tocmai azi de dimineaţă am dat şi eu peste clipul ăsta... :(

http://www.youtube.com/watch?v=dCsZNalcaXM&ob=av2e

Pup şi îmbrăţişare maaareeee, pârâitoare :) găştii (aproape) întregi pe care am regăsit-o aici cu mare, mare drag! :)

Solidaster spunea...

Este infiorator.Am ramas fara cuvinte,indignarea imi face sangele sa clocoteasca,de indiferenta animaleleor cu doua picioare.Nici un pic de mila,nici o atentie...e...cumplit

Administrator spunea...

Din pacate este real. Am aflat. :(

Salutari, Alessia! Ganduri bune !

alessia spunea...

Pup Măriucă, dragă Măriucă :)

Administrator spunea...

:) Imi era dor de tine. Pup. :)

alessia spunea...

Offff, şi mie mi-e tare, tare dor de voi, mama lui de timp, NA! :)
Mă duc să vă pregătesc ceva frumos pe Maidanul cu dragoste :)

Administrator spunea...

Acum, daca vine frigul, poate ne mai reunim cu totii in jurul aceluiasi camin. :)

O seara placuta si ganduri bune, tuturor !

.✿*E LENA*✿. spunea...

Cum pot să fie atât de
indiferenți față de semeni lor!
Seară plăcută Andrei!

Anonim spunea...

Bună seara doamnelor şi domnilor!

Alessia, ai dreptate, nici vorbă de "biete animale".
Uite o întâmplare simplă, fără mare însemnătate, dar care poate sluji de argument.
Spuneam pe blog, zilele trecute, că am mai cules un pui de mâţă de pe coclauri şi l-am adus acasă.
Ei bine, Blondu' - unul din motanii mei (de felul lui e un cotârlan fioros şi călit în lupte grele), tocmai ce a adoptat nărodenia aia mică, ciufulită şi pufăitoare. Aşa, pur şi simplu. Îl lasă să doarmă în coşul lui, îl spală şi se joacă cu el, la fel cum ar face un frate mai mare.
Ori, este clar că nu se poate trasa un egal între cele 2 comportamente!!
Am jigni animalele, pe bune.

Septembrie spunea...

Eu VREAU să cred ca e un trucaj!

Anonim spunea...

Pe mine m-a tulburat şi altceva: câtă viaţă a avut copilaşul acela în el, cum de încă mai mişca după toate nenorocirile îndurate.
:(

Rontziki spunea...

Nu se poate aşa ceva! Nici n-am avut puterea să-l văd pe tot, mi s-a strâns totul în mine şi nu-mi vine să cred! Tot am cumva speranţa că nu e real, că e un trucaj...e un copil...nici nu mai am cuvinte, sunt şocată, e prea mult...

angi spunea...

M-am cutremurat chiar dupa primele secunde!N-am putut sa ma uit!E cumplit!
Mark a gasit o scapare...Mami,ala e o marioneta!"Asa sper si eu,nu de alceva dar chiar nu are raspuns intrebarea ta...

andreiraduM spunea...

Sarut'mana, doamnelor!
Bun regasit, tuturor!

Incerc sa-mi bag si eu in tartacutza ideea ca este o "marioneta", asa cum a spus Mark al lui Angi.
Nu vreau sa cred ca dezumanizarea a ajuns la un asemenea nivel.

IULISA spunea...

Nu pot sa cred ca se intampla asa ceva si nici nu pot revedea clipul ,mi-au dat lacrimile .e incredibil ,de nesuportat privirii.

Diverse spunea...

Doamne ce oameni!! Saracul copil!

Dan Ioanitescu spunea...

Buna dimineata Andreiule, buna dimineata dragii mei prieteni,

Spre final, pana sa vina mama copilului, se vede limpede ca imaginile sunt "cusute" si in mod evident suprapuse.

Groaznic... in orice caz! Daca asta este reactia "normala" printre chinezi, inseamna ca ei sunt perfect familiarizati cu astfel de grozavii si ca face parte din cotidianul lor, iar daca nu sunt socati, nu tipa nimeni, nu se agita nimeni... ma duce gandul la un fel de nebunie nationala, un gen de SA FACEM COMERT CU ORICE PRET. - Asa pare sa le fie deviza.

Masaj erotic Arad spunea...

Poate jungla in care vrem sa traim.

Trimiteți un comentariu

îndrăzneşte!

 

Blog Archive