Fil(l)me... Leningrad - 2009

joi, 13 octombrie 2011

Asa ar trebui predata istoria in scoli... nu obligatia de a memora cifre si locuri!
Un film impresionant.
Pana unde poate impinge limita sapiensul...


5 opinii:

angi spunea...

Si ce usor s-ar asimila niste fapte,momente ,situatii,relitati,mai ales daca pe langa actori profu si-ar face si o schita adaptata lectiei si filmului.

INCERTITUDINI spunea...

Revin!!

Dan Ioanitescu spunea...

Sunt pe metereze! :)

Septembrie spunea...

Bine te-am regăsit! Nu l-am văzut, dar o să-l caut. Pe curând!

INCERTITUDINI spunea...

Mulțumesc mult pentru „î„, te asigur, nu este din neștiință, pe tasta mea sunt vecini, iar eu, mult prea grăbită, astăzi..nu mă scuz, am greșit!!
p.s. am primit cu drag crizantemele!!!

Trimiteți un comentariu

îndrăzneşte!

 

Blog Archive