... de la lume adunate

luni, 30 mai 2011

13 opinii:

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Andrei!
Superbe toate..îmi plac!
O săptămnă frumoasă să ai!

Anonim spunea...

Fantastice ! cea cu catelul sub closca e .....fara cuvinte !

Saptamana faina , andrei !;)

Anonim spunea...

ah! faci ce faci si pui imagini care vrand nevrand trebuie sa atrag atentia si altora la ele . Iar ajungi la Merita vazut azi ! :))

Sophie spunea...

sunt foarte relaxante :)

pandhora spunea...

gaina si puiul de catel...:))
numai zambete pe la tine gasesc...:)
ce face imparatul? :)

Anonim spunea...

Da! Sunt superbe toate man!
S'auzim de bine!

Dan Ioanitescu spunea...

UNELE PASARI cum ar ciorile, cotofenele, corbii, bunaoara, SUNT DESTEPTE. ALTELE, precum gastele, gainile, curcile, ratele... NU PREA. Pe acestea din urma, omul insa, le iubeste cel mai mult.:)) Acestora, omul mai intai le fura ouale, ca apoi, dupa o vreme....

Dreamer spunea...

Foarte faine!Rata aia stie ce vrea!

andreiraduM spunea...

:)
Dreamer, asa gandeam si eu, ca stie ce vrea!
:))

Bunule, un iubitor de pasari, cred ca le iubeste pe toate... depinde ce "buget" are, in sensul cat de galagioase sunt matzele omului respectiv.
In caz ca nu se mai gasesc gaste, gaini curci, se multumeste si cu ciori, cotofene corbi etc.
De desteptaciune eu le suspectez pe toate, numa' omul sa aiba "apetit" pentru cunoasterea lor si nu pentru ingurgitarea lor.
Zic si eu...
:)

Artistic, man am incercat sa-ti las un comentariu azi, dar nu am reusit sub nicio forma.
Voi incerca putin mai tarziu sa vad daca reusesc. Cica perseverenta este calea reusitei!

Pandhora, aceea este cu totul si cu totul speciala.
Imparatul cuibareste. E in plina febra cuibariceasca. Daca l-ai vedea...
:))

Sophie, dap. Si haioase. Sunt "idividios" pe cel care a reusit sa imortalizeze astfel de momente.
:)

Alm, iti multumesc mult. Dar nu e meritul meu. E al celui care a realizat fotografiile.
Jos palaria pentru el.
Mie mi-au placut foarte mult si am decis sa-mpart cu voi.
Si tie o saptamana deosebit de frumoasa.

Colt de rai,
Bucurie sa-ti fie si tie intreaga saptamana.

Irina spunea...

Ce vrabiute nesimtite :)) Fura tot de oriunde. Frumoasa selectie!

Anonim spunea...

da ma rog ! e meritul lui nea'Caisa care le-a pozat ! ca daca nu le postai matale acilea .....
serveste aprecierea si taci !:D e gratis dar nu GRATUIT !
in plus fac asta cu dublu motiv ; apreciez mult cate o postare , dar am si eu la randul meu prieteni in lista care nu sunt cititori de de ai celui mentionat in rubrica . Asa ca este si un fel de deget aratator ptr ei . ;)
un maruntis , dar mie imi place ! :)
Zi buna sa ai !

angi spunea...

Si mai zice lumea ca romanul e hot!:)Ce sa mai zicem de gasca,care-si foloseste si puii la acest mestesug!:)
Tare faine toate!:)

Pigeons for Sale spunea...

Foarte frumos mesaj. Poti cumpara rase mari qaulity de porumbei de la Pigeonspot.com

Trimiteți un comentariu

îndrăzneşte!

 

Blog Archive