Fil(l)me... Unthinkable - 2010

luni, 14 februarie 2011

Unthinkable - 2010


— Am niste conditii, care o sa fie indeplinite de catre voi, sau bombele vor exploda.
Va voi spune aceste conditii peste o zi.
....
— Dle presedinte, in momentul de fata sunt tinut in custodie pentru terorism.
Sunt un musulman si un cetatean american loial.
Imi iubesc sotia, imi iubesc copiii si imi iubesc tara.
De cand am fost capturat am fost tratat bine catre onorabilii nostri oameni din fortele armate si politie.
Am plasat 3 bombe în 3 orase americane. Le voi dezvalui locatiile cand dumneavoastra veti face urmatoarele anunturi publice:
in primul rand,  niciun suport material sau militar nu va mai fi acordat regimurilor totalitare si dictaturilor din natiunile islamice;
in al doilea rand, toate fortele militare americane vor fi retrase din toate tarile islamice.

Sunt dispus sa accept un termen de timp rezonabil pentru aceste cereri.
Dle presedinte, stiu ca vreti sa aduceti oamenii nostri acasa, la natiunea pe care o iubim.
Multumesc.



— Cererile lui sunt rezonabile, se pot realiza si cred ca poporul american le-ar accepta.
— De aceea poti fi sigur cã nu vor apuca sa le auda.




— Cineva va trebui sa ia o decizie.
— Decizia e urmatoarea:
Nu voi suna sa-i spun presedintelui ca trebuie sa schimbe politica de 100 de ani a Orientului Mijlociu pentru ca un nemernic a facut o caseta.
Nici macar nu stiti sigur daca bombele sunt reale.




  Imi iubesc tara, dar voi o bagati in rahat!
Imi iubesc religia, iar voi o luati la batjocura!
Tineti minte un lucru, sunt aici pentru ca asa vreau! M-am lasat capturat pentru ca nu sunt un las. Am ales sa-mi intalnesc inamicii fata in fata! Voi ma faceti barbar.

— Ce, va asteptati sa plang dupa 50 de civili? Voi omorati atatia pe zi!



(Ilustratii de pe cinemagia.ro)

11 opinii:

EdebiMevzulaR spunea...

Cum pot urmari acest film Andrei?
Nu vrei tu sa-l ıncarci aici şi sa-tzi faci o pomana:)

andreiraduM spunea...

:)
Cu toata placerea l-as posta.
Dar nu am cum.
Eu l-am descarcat cu Vuze, il puteti descarca programelul si voi, este FREE!
http://www.vuze.com/download/
Iar subtitrari in limba romana se gasesc cu duiumul, eu folosesc regielive.ro.

EdebiMevzulaR spunea...

Hmm, ok, o sa ıncerc.Daca o sa ma blokez te mai ıntreb,
Çao

andreiraduM spunea...

Cu cea mai mare placere iti raspund.
Eu de cand am softul respectiv, nu am avut niciodata probleme!

Karla spunea...

off-topic: Am trecut noile adrese, insa nu apare afisata mutra mea in Google Friend Connect... ai vreo idee de ce?

andreiraduM spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
andreiraduM spunea...

:)
Sarut'mana, Karla
pai cred ca trebuie sa te loghezi (inscrii) din nou!
Cred, nu sunt sigur!

Nima spunea...

Hmmmm..."neconceputul" este in noi !
Este un personaj secundar care m-a linistit un pic ( negrul care si-a scos ecusonul )
In rest ...fiecare cu indoielile si credintele lui.:(

andreiraduM spunea...

:)
Eu sunt (am fost) de partea teroristului!
Am jubilat cand si-a expus "doleantele", am jubilat cand si-a tinut pledoaria in fata individei (cea care credea ca NIMENI nu e mai presus de lege); in fata negrului (care convertise profesia intr-o lupta personala).
O lectie pentru cei care cred ca ceea ce ni se prezinta este si real!
Cati oameni au curajul sa lupte pentru o CAUZA reala, justificata, asumandu-si consecintele?
Negrul... un "parazit" folosit de catre fortele speciale in a scoate "adevarul" LOR cu armele cele mai primitive. Nu e deloc un personaj secundar...
:))

Nima spunea...

Nu la H ma refeream .
La cel care ii ia bisturiul "legistei"...

andreiraduM spunea...

:)
am inteles, acum!
Dap...

Trimiteți un comentariu

îndrăzneşte!

 

Blog Archive